ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Uncategorized

Η σκληρή προετοιμασία της Ντέμι Μουρ για το «Substance»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Το «The Substance» με πρωταγωνίστριες τις Ντέμι Μουρ και Μάργκαρετ Κουάλεϊ δεν απαιτούσε μόνο κορυφαίες ερμηνείες: η σωματική προετοιμασία ήταν επίσης ζητούμενο.

Στην ταινία που σκηνοθέτησε η Κοραλί Φαρζά η Ντέμι Μουρ υποδύθηκε την Ελίζαμπεθ Σπαρκλ, μια πρώην σταρ του Χόλιγουντ και πρόσφατα απολυμένη από μια εκπομπή αερόμπικ. Αφού η Ελίζαμπεθ παίρνει «την ουσία», η Σου, μια νεότερη εκδοχή του εαυτού της (την οποία υποδύεται η Μάργκαρετ Κουάλεϊ), βγαίνει από τη σπονδυλική της στήλη. Η Σου παίρνει τη θέση της Ελίζαμπεθ στο σόου γυμναστικής και η φήμη και η επιθυμία να διατηρήσουν τη νεότητά τους αρχίζει να κατατρώει και τις δύο.

Ντέμι Μουρ: «Ενίσχυε αυτά τα πράγματα που μπορεί να θεωρείς ελαττώματα»

Το «The Substance» είναι μια βίαιη και συναισθηματική εξερεύνηση της σχέσης μεταξύ γήρανσης, της καριέρας και της γυναικείας φύσης και, παρά το γεγονός ότι το body horror δεν έχει ευρεία αποδοχή, έχει συγκεντρώσει μαζική αποδοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου των βραβείων. Η ταινία είναι υποψήφια για πέντε κατηγορίες στα βραβεία Όσκαρ του 2025, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης γυναικείας ερμηνείας για τη Ντέμι Μουρ και της καλύτερης ταινίας.

Η υποψηφιότητα της Μουρ έρχεται περισσότερα από σαράντα χρόνια μετά την έναρξη της καριέρας της ως ηθοποιός και θεωρείται φαβορί στην κατηγορία της λόγω των νικών της στα βραβεία Critics Choice, SAG και Χρυσή Σφαίρα. Λαμβάνοντας υπόψη την πλήρη αφοσίωσή της στο ρόλο, είναι μια επάξια νίκη.

Οι χορευτικές σκηνές – συμπεριλαμβανομένης της αξέχαστης προπόνησής της σε μια διασκευή του «Pump It Up!» του DJ Endor – ήταν εξίσου «βάναυσες»

Σε συνέντευξή της στους L.A. Times, η Ντέμι Μουρ υπαινίχθηκε ότι έφτασε στα όριά της με τον ρόλο, αποκαλύπτοντας ότι την πρώτη εβδομάδα που είχε ρεπό, έπαθε έρπητα ζωστήρα. «Και μετά έχασα περίπου 20 κιλά», είπε.

Η ταινία απαιτούσε ολόσωμο γυμνό και για τις δύο πρωταγωνίστριες, καθώς η Ελίζαμπεθ μελετά τον εαυτό της στον καθρέφτη πριν πάρει την ουσία και στη συνέχεια η Σου εξετάζει το «νέο» της σώμα όταν βγαίνει από τη σπονδυλική στήλη της Ελίζαμπεθ.

«Το ωραίο της υπόθεσης ήταν ότι ήξερα ότι αυτό δεν είχε να κάνει με την ανάδειξη του [σώματός μου] και το φωτισμό που θα το κάνει να δείχνει πιο ωραίο, αλλά ότι στην πραγματικότητα θα ενίσχυε αυτά τα πράγματα που μπορεί να θεωρείς ελαττώματα ή που δεν θέλεις να δει κάποιος», δήλωσε η Μουρ στο USA Today.

«Δεν είμαι φυσικό ταλέντο»

Στο μεταξύ, η Κουάλεϊ έχει περιγράψει λεπτομερώς την επίπονη διαδικασία που ακολουθούσε για να ετοιμαστεί για τις εμβληματικές χορευτικές σκηνές της.

Όπως δήλωσε στο Entertainment Weekly έκανε πρόβες το Σαββατοκύριακο «για πολύ καιρό» πριν από τα γυρίσματα.

Τις πρώτες ημέρες της προετοιμασίας της Κουάλεϊ η Φαρζά παρακολουθούσε την ηθοποιό να πασχίζει να κατανοήσει τη χορογραφία.

«Έλεγα: ‘Επιστρέφω αμέσως, το έχω!’. Πήγα στην τουαλέτα και άρχισα να κλαίω με λυγμούς και [μετά] μου είπε: «Πιστεύεις ότι μπορούμε να το συζητήσουμε λίγο μόνες μας;», θυμήθηκε. «Ήταν πραγματικά εκτός του comfort zone μου. Δεν είμαι φυσικό ταλέντο».

Πρόσθεσε ότι «κάθε αναθεματισμένη μέρα» στα γυρίσματα την οδηγούσε στα άκρα τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά. Οι χορευτικές σκηνές – συμπεριλαμβανομένης της αξέχαστης προπόνησής της σε μια διασκευή του «Pump It Up!» του DJ Endor – ήταν εξίσου «βάναυσες», σύμφωνα με την Κουάλεϊ.

*Με πληροφορίες από: People

Τελευταία Νέα



Source link

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Back to top button